ACTUALITĂȚILE PROGRAMULUI RABLA LOCAL

Primăria Municipiului Miercurea-Ciuc informează solicitanții programului Casarea vehiculelor uzate, că înregistrarea și evaluarea dosarelor depuse este în curs de desfășurare, data limită de depunere a dosarelor fiind 17 noimembrie. În cazul evaluării pozitive, primul pas este semnarea contractului de finanțare cu primăria, urmată de distrugerea autovehiculului.
Continuăm să primim dosarele solicitanților admiși în cadrul programului Casarea vehiculelor uzate, derulat de Administrația Fondului pentru Mediu (AFM): cererile pot fi depuse la sediul Primăriei (Piața Cetății, biroul nr. 42) și la adresa de e-mail [email protected]. Din motive de transparență, și pentru a ușura munca administrativă, am publicat situația actuală a cererilor primite. Puteți verifica dacă dosarul dumneavoastră este în curs de evaluare sau dacă analiza a fost deja finalizată, consultând numărul de înregistrare primită cu ocazia depunerii documentației.
IMPORTANT! În cazul unei decizii pozitive, primul pas este semnarea contractului de finanțare cu primăria. DUPĂ semnarea contractului de către Primărie, veți fi anunțat, și vă puteți prezenta la colector (Remat) cu carnetul de identitate al autovehiculului (CIV), certificatul de înmatriculare (talon) și cartea de identitate, primind și certificatul de distrugere. Pasul următor este să vă prezentați cu certificatul la serviciul de înmatriculare al autovehiculelor împreună cu documentele originale ale mașinii și cele două numere de înmatriculare, cu scopul de a obține un certificat de radiere (mai multe detalii AICI).
Ultimul pas constă în trimiterea celor două certificate la primărie, după care se va face plata. O decizie negativă nu este urmată, evident, de niciun proces.
