0424 / ADMINISTRATOR
Serviciul patrimoniu și comercial
Municipiul Miercurea-Ciuc organizează concurs de recrutare în data de 24 aprilie 2025, orele 10:00 pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a următoarei funcții contractuale de execuție vacante de:
- administrator la Serviciul patrimoniu și comercial – Compartiment de deservire (durata timp de muncă: 8 ore/zi, 40 ore/săptămână).
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale de execuție sunt:
- nivelul studiilor: studii medii liceale finalizate cu diplomă de bacalaureat;
- abilităţi de comunicare, spirit organizatoric, capacitate de analiză, sinteză şi asimilare rapidă a informaţiei;
- minim 3 ani vechime.
Perioada de depunere a dosarelor: 01–14.04.2025 (inclusiv), la sediul Primăriei Municipiului Miercurea-Ciuc din P-ţa Cetăţii nr. 1 camera 139, de luni până joi între orele 8.00 și 16.00, iar vineri între orele 8.00 și 13.30.
Data, ora şi locul de desfăşurare a concursului:
- Proba scrisă va avea loc în data de 24.04.2025, ora 10.00, Miercurea Ciuc, Piața Cetății, nr. 1.
- Data interviului: 29.04.2025, ora 10.00, Miercurea Ciuc, Piața Cetății, nr. 1, Jud. Harghita.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Miercurea-Ciuc, camera 139 sau la numărul de telefon 0266-315120/234, sau pe adresa de email: [email protected].
Anunț / Bibliografie / Atribuțiile postului