chevron_right
Monitorul oficial local

0129 / Consilier

Primăria Miercurea-Ciuc organizează concurs de recrutare în data de 29 ianuarie 2025, orele 12.00, la sediul instituţiei din Piaţa Cetăţii nr. 1 pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a următoarelor 2 posturi vacante, funcții publice de execuție:  

1. Consilier– clasa I, grad profesional principal – la Serviciu autorizări, recepții și disciplină în construcții

2. Consilier – clasa I, grad profesional superior – la Serviciu autorizări, recepții și disciplină în construcții

 

1. Consilier– clasa I, grad profesional principal – la Serviciu autorizări, recepții și disciplină în construcții

Condiţii specifice:

  • studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul: construcții, arhitectură sau urbanism
  • vechime minimă în specialitatea studiilor 5 ani;
  • durată timp de muncă: 8h/zi - 40h/săptămână.

2. Consilier – clasa I, grad profesional superior – la Serviciu autorizări, recepții și disciplină în construcții

Condiţii specifice:

  • studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul: construcții, arhitectură sau urbanism
  • vechime minimă în specialitatea studiilor 7 ani;
  • durată timp de muncă: 8h/zi - 40h/săptămână.

 

Perioada de depunere a dosarelor: 23.12.2024 – 13.01.2025 (inclusiv), la sediul Primăriei Municipiului Miercurea-Ciuc din P-ța Cetății nr. 1 camera 139, zilnic, de luni până joi între orele 8.00 și 16.00, iar vineri între orele 8.00 și 13.30. 

Relații suplimentare se pot obține la sediul Primăriei Municipiului Miercurea-Ciuc, camera 139, la numărul de telefon 0266–315 120/234 sau pe adresa de email: [email protected].

 

Anunț / Dosar de înscriere / Bibliografie / Atribuțiile postului

Formular de înscriere