ŞTIRI CONSILIUL LOCAL PRIMĂRIA INFORMAŢII DE INTERES PUBLIC INSTITUŢII

S-A ACCELERAT ELIBERAREA CĂRŢILOR DE IDENTITATE


Cetăţenii municipiului Miercurea-Ciuc şi ai localităţilor arondate pot alege dintre trei tipuri de programări privind solicitarea actelor de identitate la Serviciul public comunitar privind evidenţa populaţiei, iar eliberarea documentelor se face în termen de 5 zile lucrătoare. Scopul noului regulament privind programarea cetăţenilor este simplificarea şi accelerarea eliberării actului de identitate.

Consiliul Local al Municipiului Miercurea-Ciuc a aprobat în şedinţa ordinară din noiembrie a.c. noul regulament al Serviciului Public Comunitar Local de Evidenţa Persoanelor Miercurea-Ciuc. Hotărârea nr. 313/2020 conţine noutăţi în legătură cu modalităţile de programare, orarul şi termenul de eliberare.

Conform regulamentului accesul cetăţenilor la ghişeele de preluare a cererilor pentru eliberarea actului de identitate se poate face prin trei modalităţi, şi anume:

  1. online, pe pagina de internet https://programare.miercureaciuc.ro  sau https://elojegyzes.szereda.ro;
  2. cetăţenii din localităţile arondate Serviciului public comunitar privind evidenţa persoanelor Miercurea-Ciuc vor putea efectua programările prin grija autorităţii locale arondate;
  3. personal, la sediul SPCLEP (Primăria Miercurea-Ciuc, piaţa Cetăţii nr. 1) pe baza principiului „primul venit primul servit”.

Programul de lucru cu publicul aferent activităţii de primire a cererilor pentru eliberarea actului de identitate se desfăşoară în zilele lucrătoare de luni–vineri, în intervalul orar 8,00–13,00 şi 14,00–16,00. Persoana programată se prezintă la ghişeu cu cererea deja completată şi cu actele necesare depunerii cererii. Actele necesare se pot regăsi pe site-ul Primăriei (www.miercureaciuc.ro), Secţiunea Serviciu public comunitar de evidenţa populaţiei / Serviciu evidenţa persoanelor. Înainte de depunerea cererii va achita taxa aferentă eliberării actului de identitate la casieria instituţiei, iar la depunerea cererii va prezenta dovada achitării taxei.

În cazul în care nu sunt necesare controale mai ample, eliberarea documentelor se face în 4 zile lucrătoare, între orele 12,00–13,00 şi 14,00–16,00.

Totodată, atragem atenţia cetăţenilor, că în datele de 24 şi 31 decembrie 2020, datorită unor lucrări de întreţinere a sistemului informatic de programare şi unor sarcini de administraţie publică cu termen, nu vom avea program cu publicul. Vă mulţumim pentru înţelegere!

 

22 decembrie 2020

[înapoi]

Ofertă de programe

SEP  
21
SEP FILMTETTFESZT – POVEŞTI MĂRUNTE
20
SEP FILMTETTFESZT – ÎN LINIŞTE
20
SEP FILMTETTFESZT – PĂLĂRIETARE ŞI NASDECARTOF
19
SEP FILMTETTFESZT – EDEN
19





 



PUBLICAŢII DESPRE ORAŞ


 



 



GALERIE FOTO