ŞTIRI CONSILIUL LOCAL PRIMĂRIA INFORMAŢII DE INTERES PUBLIC INSTITUŢII

A FOST PREZENTATĂ NOUA CONDUCERE A MUNICIPIULUI MIERCUREA CIUC


Primarul Korodi Attila în prezenţa secretarului general, a viceprimarilor aleşi ieri şi al administratorului public a prezentat domeniile de competenţă astăzi, 3 noiembrie 2020 în cadrul unei conferinţe de presă. O reorganizare mai amplă va avea loc după câteva săptămâni.

Noul primar al municipiului Miercurea Ciuc a prezentat în cadrul conferinţei de presă domeniile de competenţă ale persoanelor care vor conduce municipalitatea în următoarele 4 ani.

„Nu credem că rezultatele bune trebuie obţinute cu cât mai puţini oameni, ci cu cunoştinţe optime şi în condiţii demne. Angajaţii primăriei cât şi cetăţenii urbei trebuie să simtă că, contăm pe ei” – a declarat Korodi Attila.

Secretarul general Wohlfart Rudolf va coordona serviciile şi compartimentele pe care le-a avut şi până acum, iar viceprimarilor li se alătură administratorul public Dósa Szilárd.

Doamna viceprimar Sógor Enikő va coordona activităţile legate de cultură, sănătate, învăţământ, domeniul social şi relaţia cu instituţiile culturale subordonate consiliului local. „Misiunea mea este schimbarea »accentului«. Fiind femeie, am intenţia de a schimba nişte reflexe negative, să aduc realitatea mai aproape de ideal” – a zis Sógor Enikő.

Viceprimarul Bors Béla se va ocupa de domeniile legate de infrastructură: urbanism, investiţii, achiziţii publice. „Ca prim pas voi face o analiză a situaţiei actuale. În continuare trebuie să iai la cunoştinţă investiţiile aflate în derulare, după care să elaborăm strategii cu scopul de a îmbunătăţi nivelul de trai în zonele mai puţin dezvoltate” – a spus Bors Béla.

Administratorul public Dósa Szilárd vine din domeniul administraţiei publice. Primarul Korodi Attila a lucrat cu el în timp ce ocupa funcţia de ministru al mediului. Dósa Szilárd va coordona activităţile legate de buget, patrimoniu, revenindu-i şi sarcina de îmbunătăţire a calităţii serviciilor Primăriei. „Va fi responsabilitatea mea să asigur un buget stabil şi setul de instrumente potrivite pentru a crea circumstanţe optime în gestionarea relaţiilor cu publicul” – a declarat administratorul public.  

Primarul Korodi Attila se va ocupa cu sarcini desemnate primarului prin acte normative, dintre care a subliniat executarea strategiei de dezvoltare a municipiului şi îmbunătăţirea siguranţei publice.

Korodi a mai adăugat: organigrama primăriei se va schimba pe parcurs, şi va fi creat şi un departament pentru experţi de dezvoltare economică.

 

3 noiembrie 2020

[înapoi]

Ofertă de programe

SEP  
21
SEP FILMTETTFESZT – POVEŞTI MĂRUNTE
20
SEP FILMTETTFESZT – ÎN LINIŞTE
20
SEP FILMTETTFESZT – PĂLĂRIETARE ŞI NASDECARTOF
19
SEP FILMTETTFESZT – EDEN
19





 



PUBLICAŢII DESPRE ORAŞ


 



 



GALERIE FOTO