INFORMAŢII IMPORTANTE PRIVIND ALEGERILE PARLAMENTARE 2016


Programul Serviciului public comunitar local de evidenţă  a persoanelor în perioada alegerilor parlamentare

 

Având în vedere alegerile parlamentare, organizate în data de 11 decembrie 2016, Serviciul public comunitar local de evidenţă a persoanelor din cadrul Primăriei Municipiului Miercurea Ciuc aduce la cunoştinţa locuitorilor că, pe data de 10 decembrie, sâmbătă între orele 8.00–16.00 şi 11 decembrie, duminică între orele 7.00–21.00 va sta la dispoziţia cetăţenilor, care doresc să-şi schimbe actele de identitate expirate.

În cazul în care persoana fizică nu posedă toate documentele necesare pentru eliberarea cărţii de identitate, poate să solicite eliberarea cărţii de identitate provizorii înaintând următoarele documente:

- cererea pentru eliberarea actului de identitate;

- 3 fotografii mărimea 3x4 cm cu bandă albă de 7 mm la bază;

- documentele pe care solicitantul le poate prezenta din categoria celor cu care se poate face dovada numelui de familie şi a prenumelui, a datei de naştere, a stării civile, a cetăţeniei române, a adresei de domiciliu / adresei de reşedinţă, original şi copie;

- chitanţa reprezentând contravaloarea cărţii de identitate provizorii;

- timbru fiscal sau chitanţa reprezentând contravaloarea taxei extrajudiciare de timbru.

 

Secţii de votare

Primarul Municipiului Miercurea Ciuc a emis dispoziţia privind delimitarea şi stabilirea secţiilor de votare, în vederea organizării şi desfăşurării alegerilor parlamentare din 11 decembrie 2016.

Tabelul care conţine secţiile de votare şi numele străzilor ce aparţin de acestea poate fi consultat AICI.

[înapoi]

Ofertă de programe

IUN KINEDOK – Expirat
29
IUN EXPOZIŢIA LUI TOMPA BORS ESZTER
15
IUN KINEDOK – Turism!
15
IUN EXPOZIŢIA LUI SZIRTES JÁNOS
08
IUN CONCERTUL FORMAŢIEI ROLE
03





 



PUBLICAŢII DESPRE ORAŞ


 



 



GALERIE FOTO

ZIUA CELOR O MIE DE FETE SECUIENE 2014

15 MARTIE 2013 – comemorare